Οι φοιτητές, των οποίων έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας η ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής τους, παρακαλούνται να καταθέσουν στη Γραμματεία του Τμήματος Νοσηλευτικής από
Τετάρτη 11-12-2024 έως και Παρασκευή 13-12-2024, ώρες 09:00 π.μ. έως 14:00 μ.μ.,
την ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής τους, εκτυπωμένη, μαζί με τα δικαιολογητικά που αναγράφονται στην πρώτη σελίδα της αίτησης.
Τα δικαιολογητικά μπορούν, εναλλακτικά, να αποσταλούν με ταχυδρομείο ή courier εντός της παραπάνω προθεσμίας. Σε αυτή την περίπτωση η εκτυπωμένη ηλεκτρονική αίτηση θα πρέπει να έχει το γνήσιο της υπογραφής του φοιτητή/ριας (μέσω gov.gr ή σε ΚΕΠ)
Δ/ΝΣΗ: Γραμματεία Τμήματος Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου Πατρών, Νικολάου Γύζη 4,
ΤΚ 26334, Κουκούλι, Πάτρα, τηλ.2610962831-32-33
Μετά την κατάθεση των δικαιολογητικών στη Γραμματεία, οι φοιτητές/ριες θα πρέπει να επικοινωνήσουν άμεσα με τη Γραμματεία (τηλ. 2610 962832-33) σχετικά με την αίτηση διαγραφής τους από το αρχικό Τμήμα εισαγωγής τους.
Επιπλέον της κατάθεσης των παραπάνω δικαιολογητικών, οι φοιτητές/τριες θα πρέπει
να καταχωρίσουν, από σήμερα μέχρι και 18.12.2024, τα επιπλέον στοιχεία που ζητούνται στο http://eggrafes.upatras.gr
Για την είσοδό τους οι φοιτητές/τριες καταχωρούν στα Δεδομένα Φοιτητή:
1.Κωδικό Υποψηφίου, που τους έχει δοθεί από το Υπουργείο
2. Στο πεδίο Πατρώνυμο συμπληρώνουν τον λεκτικό κωδικό ΤΕΣΤ (κεφαλαία, ελληνικά)
και πρέπει να αναρτήσουν αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:
1.Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
2.Πιστοποιητικό Γεννήσεως που να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο
3.Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr )
4.Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου